Termeni si Conditii de utilizare a website-ului
www.unikashop.ro
Produsele disponibile pe platforma www.unikashop.ro sunt oferite de societatea UNIKA GROUP S.R.L., cu sediul social in Com. Clinceni, Soseaua de Centura, Nr. 3C, Jud. Ilfov, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.: J23/2240/2021, avand CUI: RO 36062535 (denumita in continuare „Vanzatorul” sau ,, UNIKA).
Prezentele Termeni si Conditii se aplica vanzarilor de produse prin intermediul platformei online www.unikashop.ro, detinuta de Vanzator.
Accesarea si navigarea pe site-ul nostru, respectiv plasarea unei Comenzi echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a Termenilor de mai jos de catre tine, avand calitatea de Consumator.
UNIKA isi rezerva dreptul de a face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul prezentelor Termeni si Conditii, fara niciun fel de notificare prealabila a Consumatorilor.
Astfel, iti sugeram sa consulti periodic prezentele Termeni si Conditii, in special la momentul plasarii unei comenzi prin intermediul platformei.
Daca intre noi, UNIKA, in calitate de Vanzator si tine, in calitate de Client, vor aparea divergente sau neintelegeri, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii.
Raportul dintre noi este guvernat de urmatoarele acte normative:
Þ OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor;
Þ OUG nr. 58/2022 pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul protectiei consumatorilor.
Þ OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii;
Þ OUG nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri;
Þ Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor;
Þ OUG nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative;
Þ Legea 365/2002 privind comertul electronic; |
Cuprins
I. Definitii 3
II. Contact. 4
III. Politica generala. 5
IV. Valabilitatea ofertelor. 7
V. Comanda online. 8
VI. Limitarea raspunderii Vanzatorului 10
VII. Politica de retur. 11
VIII. Garantii 12
XII. Proprietate intelectuala. 17
XIII. Frauda si SPAM... 18
XIV. Forta majora si cazul fortuit. 19
XV. Litigii 19
XVI. Dispozitii finale. 20
Pentru o interpretare adecvata a Termenilor si Conditiilor de utilizare a website-ului www.unikashop.ro, precum si a drepturilor si obligatiilor care decurg din acceptarea acestora, urmatorii termeni vor avea intelesurile de mai jos:
ü „Campanie” – actiunea de a expune in scop comercial un numar finit de Produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator;
ü „Comanda” – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona produsele propuse spre comercializare la nivelul Platformei www.unikashop.ro;
ü „Comunicari comerciale si de marketing” – orice tip de mesaj trimis de Vanzator (spre exemplu via e-mail/ SMS/ WhatsApp/ telefonic/ mobile push/ webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, cu privire la oferte sau promotii, referitoare la Produsele adaugate in sectiunea „Cos de cumparaturi” si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie sau informatii relevante privind produsele comercializate prin intermediul Site-ului, precum si detalii privind campaniile organizate de Vanzator in scopul popularizarii portofoliului sau de Produse;
ü „Consimtamant” - inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;
Nota! Pentru mai multe informatii referitoare la modul in care datele cu caracter personal iti sunt prelucrate, te invitam sa accesezi Politica noastra de confidentialitate.
ü „Continut” cuprinde urmatoarele elemente:
o continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis primit de la UNIKA prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
o date referitore la Vanzator;
o informatii legate de Produsele si/ sau preturile practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
o orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/ colaborator al Vanzatorului catre Client, conform informatiilor de contactare specificate;
o toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric.
ü „Contract la distanta” – orice contract incheiat intre Vanzator si Consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
ü „Cos de cumparaturi” – sectiune din Site care permite Consumatorului sa adauge in cosul de cumparaturi Produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii efective a acestora sau la un moment ulterior;
ü „Client”/ „Consumator”- orice utilizator care acceseaza Site-ul, interactioneaza cu acesta si lanseaza o comanda de Produse in vederea achizitionarii acestora prin intermediul sau;
ü „Date cu caracter personal” - orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”). Acestea se pot referi la: nume si prenume, adresa de domiciliu/ resedinta, adresa de e-mail, numarul de telefon, date cont bancar etc.;
ü „Document” – prezentele Termeni si Conditii;
ü „Oferta” - oferta de Produse, la preturi speciale promotionale, pusa la dispozitia Consumatorilor de catre Vanzator prin intermediul Site-ului;
ü „Operator de date cu caracter personal” – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Nota! In sensul prezentului Document, calitatea de operator de date este detinuta de Vanzator. Pentru mai multe detalii privind protectia datelor personale, Consumatorul este invitat sa consulte Politicile GDPR disponibile la nivelul website-ului.
ü „Piata online” - un serviciu care utilizeaza software, inclusiv un site de internet sau o parte a unui site de internet sau o aplicatie gestionata de catre comerciant sau in numele acestuia, care le permite consumatorilor sa incheie contracte la distanta cu alti comercianti sau consumatori;
ü „Prelucrare de date” - orice operatiune/ set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);
ü „Vanzator” – societatea UNIKA GROUP S.R.L., avand datele de identificare de mai sus;
ü „Produs” - orice bun disponbil in vederea achizitionarii prin intermediul Site-ului.
ü „Raspuns” – informatie scrisa/ verbala care este transmisa Consumatorului care a adresat o intrebare prin intermediul Site-ului/ prin e-mail/ retelelor sociale ale Vanzatorului;
ü „Serviciu” - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice disponibile ale Site-ului, in sensul acordarii posibilitatii Consumatorului sa contracteze Produsele prezentate folosind mijloace exclusiv electronice; in concret, serviciul consta in achizitionarea Produselor Vanzatorului, in urma plasarii comenzii de catre Client;
ü „Tranzactie” – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea, respectiv cumpararea unui Produs;
ü „Website”, „Platforma online” sau „Site” – website-ul www.unikashop.ro.
II.1. Pentru a ne putea contacta, UNIKA publica pe Site datele de identificare si contactare complete si corecte. Astfel, ne poti contacta prin urmatoarele mijloace:
Ø prin intermediul formularului de contact disponibil pe Site la sectiunea „Contact”;
Ø prin e-mail la adresa de corespondenta electronica: marketing@unika.com.ro;
Ø prin apel la numarul de telefon 0727.406.794, de luni pana vineri in intervalul 09:00 -17:00;
Nota! Comunicarile/ mesajele din partea Clientilor/ Consumatorilor vor fi luate in considerare doar daca sunt transmise prin modalitatile sus enuntate!
II.2. Prin trimiterea de e-mail-uri sau trimiterea de mesaje prin formularul de contact adresate UNIKA consimti la primirea notificarilor din partea noastra in modalitate electronica, incluzand comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe Site. Aceste comunicari nu echivaleaza cu transmiterea de newslettere, caz in care este necesar acordul tau specific.
II.3. Prin contactarea UNIKA ne oferi acordul tau de a fi contactat prin orice mijloc disponibil si prin raportare la informatiile de contact furnizate, incluzand mijloacele electronice.
II.4. UNIKA isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin alte mijloace de comunicare decat cele enuntate mai sus.
II.5. Prin furnizarea datelor de contact (adresa de e-mail, numar de telefon, nume si prenume, numar de telefon), declari expres ca datele de contact furnizate iti apartin si ca le vom putea folosi in comunicarile cu tine.
II.6. Prin utilizarea formularului de contact, respectiv al altor formulare disponibile pe Site ne oferi permisiunea de a te contacta prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloace electronice.
II.7. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact/ a altor formulare de pe Site si/ sau contactarea UNIKA prin orice mijloc nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea UNIKA de a contacta Clientul.
II.8. Atunci cand ne vei contacta te vei abtine de la transmiterea de continuturi obscene, ilegale, amenintatoare, defaimatoare, care sa afecteze viata privata, care sa contina virusi, campanii politice/ electorale, respectiv orice forma de SPAM.
Politica de vanzare online
Acest Document stabileste Termenii si Conditiile de utilizare a Site-ului/ Continutului de catre Consumator, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid incheiat intre UNIKA si acesta.
Astfel, te rugam sa parcurgi cu atentie acest Document.
III.1. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea, vizualizarea Site-ului, respectiv plasarea unei Comenzi implica acordul tau expres la prezentele Termeni si Conditii, in afara situatiei in care intre UNIKA si tine exista conditii de folosire distinct formulate.
III.2. Comandarea Produselor este conditionata de crearea unui cont de utilizator pe Site. Livrarea Produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de completare a formularului de comanda, dupa autentificarea utilizatorului.
III.3. Atunci cand procedezi la crearea unui cont de utilizator, te obligi sa furnizezi corect datele de identificare si de contact.
III.4. In vederea plasarii unei comenzi va fi necesar acceptul tau referitor la prevederile acestui document. In lipsa acordului tau ne vom afla in imposibilitatea de a prelua si onora orice comanda, efectuata prin orice mijloc.
III.5. Daca plasezi o Comanda de Produse pe Site esti responsabil pentru toate actiunile care decurg din plasarea acesteia. Informatiile pe care le transmiti in contextul plasarii unei Comenzi trebuie sa fie corecte, reale si complete. Optand pentru plasarea unei Comenzi, va trebui sa furnizezi corect: numele si prenumele, numarul de telefon, adresa de livrare si alte informatii necesare in vederea operarii Comenzilor plasate, dupa caz.
III.6. Vanzatorul nu este responsabil pentru corectitudinea informatiilor transmise pentru livrarea produsului pe care l-ai achizitionat. Astfel, intelegi si accepti faptul ca Vanzatorul nu va fi tinut responsabil pentru nicio actiune ulterioara livrarii efective a produsului comandat.
III.7. Lipsa informatiilor necesare, respectiv cele eronate/ false vor duce la imposibilitatea de a te contacta si/ sau de a-ti livra produsele.
III.8. Site-ul poate fi accesat in mod gratuit de catre orice persoana care a implinit varsta de 18 ani si care este interesata de produsele din portofoliul Vanzatorului.
III.9. In cazul in care nu esti de acord si/ sau nu accepti si/ sau iti revoci acceptul dat pentru prezentul Document, renunti la: accesul la Serviciu, alte Produse oferite prin intermediul Site-ului, primirea comunicarilor din partea Vanzatorului de orice natura (electronic, telefonic etc.), fara nicio garantie, de orice fel, ulterioara din partea UNIKA.
III.10. Vei putea reveni in orice moment asupra deciziei tale de a fi de acord si/ sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
III.11. Pentru a-ti exercita dreptul ante-mentionat, ne poti contacta prin transmiterea unui e-mail pe adresa marketing@unika.com.ro cu precizarea motivelor si/ sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.
III.12. Consumatorul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de UNIKA.
III.13. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, UNIKA va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
III.14. Consumatorul, in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita stergerea datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre Vanzator, sub rezerva dispozitiilor legale aplicabile in materie de arhivare si contabilitate ce pot impune termene specifice de pastrare a datelor (spre exemplu in cazul documentelor fiscale), in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe care o va trimite la adresa de e-mail: marketing@unika.com.ro.
III.15. In situatia in care nu vei mai dori sa primesti newslettere/ alerte si/ sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/ promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic etc.), ne poti transmite o solicitare de dezabonare disponibila in cuprinsul oricarei comunicari transmise via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa: marketing@unika.com.ro.
III.16. Nu sunt acceptate, in nicio forma de comunicare, continuturi defaimatoare, amenintatoare, care afecteaza intimitatea altor persoane, care indeamna la ura rasiala, etnica sau care sunt in orice alt mod injurios sau orice alta actiune contrara legislatiei in vigoare.
III.17. UNIKA poate limita/ suspenda accesul la Site si de a restrictiona/ suspenda accesul la produsele comercializate, inclusiv prin anularea comenzilor efectuate si neonorate de Vanzator, in cazul existentei unei suspiciuni rezonabile de frauda, ca urmare a utlizarii abuzive a Site-ului sau in caz de vatamare a intereselor Vanzatorului, a colaboratorilor sau a partenerilor acestuia.
III.18. UNIKA poate publica si promova pe Site Produse oferite la preturi speciale promotionale, campanii si/ sau concursuri. Acestea sunt valabile pentru o anumita perioada de timp, considerata a fi oportuna si rezonabila de catre Vanzator, respectiv in limita stocului disponibil, dupa caz.
III.19. UNIKA nu isi asuma raspunderea pentru eventuale erori de afisare aparute pe Site, respectiv pentru elemente de grafica afisate pe site ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate.
III.20. Toate informatiile folosite pentru descrierea vizuala a Produselor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/ prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea UNIKA, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Vom putea modifica oricand detaliile disponibile online privind Produsele oferite spre vanzare.
III.21. Niciun continut transmis de UNIKA, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de tine prin accesare si/sau vizualizare a nu constituie o obligatie contractuala a UNIKA.
III.22. Imaginile si descrierile produselor pot contine erori sau pot fi diferite de realitate, UNIKA nefiind raspunzator pentru astfel de situatii, dar va incerca sa le rezolve cat mai curand de la semnalarea acestora.
III.23. UNIKA nu isi asuma raspunderea pentru suspendarea sau intreruperea functionarii Site-ului.
III.24. Prin folosirea Site-ului/ Continutului/ Serviciului, esti singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din utilizarea acestuia. De asemenea, vei raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura produse Site-ului/ Continutului/ Serviciului, Vanzatorului sau oricarui tert ori partener cu care UNIKA are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.
III.25. UNIKA nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau orice alte prejudicii, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
IV.1. UNIKA isi rezerva dreptul de a modifica preturile practicate pentru Produsele disponibile pe Site fara a te notifica in prealabil. Cu toate astea, pretul afisat pe Site la momentul plasarii Comenzii nu se va modifica, acesta fiind ferm.
IV.2. Pretul de achizitie al Produselor promotionale este cel din momentul emiterii Comenzii, in limita stocului disponibil si/ sau al perioadei promotionale, dupa caz.
IV.3. Pretul de achizitie al produselor dintr-o Comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
IV.4. Pretul de achizitie al Produselor dintr-un Contract onorat nu se poate modifica.
IV.5. Ne rezervam dreptul de a modifica ofertele, preturile si cantitatile produselor disponibile pe Site.
IV.6. Mentionam faptul ca putem limita capacitatea de achizitionare a unor produse sau servicii disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Consumatori, pe motive intemeiate.
IV.7. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
IV.8. Avand in vedere natura si modalitatea de livrare a Produselor, Plata va fi efectuata ramburs de catre Client prin intermediul serviciilor de curierat.
V.1. Consumatorul poate efectua Comenzi de Produse comercializate la un moment dat de UNIKA prin intermediul Site-ului.
V.2. Produsele achizitionate prin intermediul Site-ului sunt destinate exclusiv uzului tau personal.
V.3. Te informam ca plasarea unei comenzi este conditionata de crearea unui cont de utilizator. Daca iti doresti sa plasezi o comanda te invitam sa urmezi pasii necesari si sa completezi datele aferente formularului de comanda.
V.4. Simpla adaugare a unui Produs in cosul de cumparaturi nu echivaleaza cu finalizarea Comenzii, Produsul nefiind, in consecinta, rezervat. Comanda va fi inregistrata doar ulterior confirmarii din partea UNIKA.
V.5. Se vor completa in mod corect si complet campurile aferente formularului de comanda cu date reale si actualizate.
V.6. Esti pe deplin responsabil de acuratetea si veridicitatea datelor introduse. UNIKA nu este responsabil de nicio eroare in plasarea comenzii, respectiv in nelivrarea/ livrarea gresita a Produselor ca urmare a datelor introduse eronat. Astfel, te invitam sa verifici datele introduse anterior plasarii comenzii.
V.7. In cazul unei erori minore in completarea numarului de telefon, respectiv a adresei de livrare sau de e-mail (o litera gresita, o litera lipsa, o litera/ cifra in plus etc.), te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp la datele de contact disponibile pentru verificarea stadiului comenzii. Orice intarziere in semnalarea situatiei ante-prezentate duce la inaplicabilitatea prezentei clauze.
V.8. Dupa finalizarea si plasarea cu succes a Comenzii, vei primi un mesaj/ e-mail de confirmare cu detaliile Comenzii.
V.9. La orice comanda plasata, Clientul este obligat sa parcurga in integralitate prezentul Document, neputandu-se prevala de necunoasterea clauzelor contractuale aplicabile relatiei dintre parti in eventualitatea unor neintelegeri aparute ulterior incheierii contractului la distanta.
V.10. Prin finalizarea Comenzii, consimti ca toate datele furnizate de tine, necesare procesului de achizitionare sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
V.11. In urma plasarii comenzii si ulterior validarii acesteia de catre UNIKA, vom emite si iti vom transmite toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor de tine conform legislatiei in vigoare.
V.12. Prin finalizarea comenzii, consimti ca te putem contacta in urmatoarele scopuri/ situatii, prin orice mijloc disponibil/ agreat:
o Validarea disponibilitatii produselor achizitionate de Client;
o Confirmarea comenzii;
o Validarea de tine a contravalorii comenzii efectuate;
o Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a Produselor;
o Orice alta situatie in care este necesar sa te contactam pentru validarea si livrarea comenzii.
V.13. In cazul in care iti modifici datele personale, folosind formularul disponibil pe Site din sectiunea „Contul meu”, toate contractele in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/ acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
V.14. Validarea Comenzii si livrarea acesteia se face doar daca:
o Datele tale sunt complete si corecte;
o Produsele din comanda ta sunt disponibile;
o Confirmarea bunului de tipar/ simularii transmise in prealabil de Vanzator a produsului personalizat;
o Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/ Lei).
V.15. Prin plasarea unei comenzi, datele tale vor fi supuse unor procese de prelucrare. Aceste date vor fi folosite excusiv in relatia dintre UNIKA si tine pentru inregistrarea, procesarea si prelucrarea Comenzii, dar si pentru solutionarea reclamatiilor ulterioare si furnizarea de informatii necesare in legatura cu Produsele/ Comenzile plasate. Acestor prelucrari de date efectuate de UNIKA le sunt aplicabile prevederile Politicii de Confidentialitate disponibile pe Site.
V.16. Contractul la distanta este considerat incheiat intre parti atunci cand comanda plasata de tine este confirmata electronic de UNIKA, aplicandu-se, astfel, dispozitiile legale in materie, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
V.17. Ne rezervam dreptul de a anula automat o comanda efectuata, cu notificarea ta imediata sau ulterioara, dar in cel mai scurt timp, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
o Datele furnizate de tine pe Site sunt incomplete sau incorecte;
o Activitatea ta pe Site poate si/ sau produce daune de orice natura de partea UNIKA si/ sau partenerilor sau colaboratorilor acestuia;
o Livrari esuate consecutiv din culpa ta;
o Comanda nu este validata de tine, atunci cand te contactam in acest scop;
o In cazul existentei unei suspiciuni rezonabile de frauda, ca urmare a utlizarii abuzive a Site-ului sau in caz de vatamare a intereselor UNIKA si/ sau a colaboratorilor sau a partenerilor acestuia.
V.18. Pentru bunurile personalizate, comandata odata plasata si confirmata de catre Vanzator nu poate fi ulterior modificata sau anulata.
V.19. Programul de fidelitate Unika.
Consumatorul poate beneficia, in cadrul programului de fidelitate Unika, de puncte de fidelitate in vederea platii partiale sau integrale a comenzilor, dupa cum urmeaza:
a. prin crearea unui cont de utilizator, in cazul in care consumatorul nu detine un astfel de cont. In acest caz, utilizatorul va obtine 10 puncte de fidelitate care pot fi folosite pentru plata integrala sau partiala a primei comenzi plasate ori a comenzilor ulterioare.
b. prin plasarea unei comenzi utilizand un cont deja existent. In acest caz, punctele de fidelitate vor fi acordate exclusiv prin raportare la valoarea produselor comandate, nu si pentru valoarea transportului. Pentru fiecare 10 RON cheltuiti, clientul va primi 1 punct de fidelitate. Punctele obtinute astfel vor putea fi utilizate pentru plata integrala sau partiala a comenzilor viitoare.
NOTA! In acest caz, pentru a beneficia de punctele de fidelitate, clientul trebuie sa plaseze o comanda de produse in valoare de minimum 10 RON. In situatia in care consumatorul va plasa comanda pentru un singur produs, respectiv pentru mai multe produse, in valoare totala de, spre exemplu, 7 RON, acesta nu va beneficia de punctele de fidelitate.
c. in situatia in care un client avand un cont existent invita un prieten sa se inregistreze pe www.unikashop.ro. In acest caz, clientul existent va obtine 20 de puncte de fidelitate, daca sunt respectate cumulativ urmatoarele conditii:
· clientul existent invita un prieten sa isi creeze contul pe platforma www.unikashop.ro;
· prietenul se inregistreaza cu succes pe www.unikashop.ro;
· prietenul invitat plaseaza o prima comanda din contul sau de utilizator;
· comanda a fost achitata, iar livrarea a fost efectuata cu succes.
NOTA! Acordarea celor 20 de puncte de fidelitate se va efectua exclusiv dupa indeplinirea tuturor conditiilor mentionate la pct. c.
V.20. In toate cazurile, valoarea unui punct de fidelitate este in cuantum de 1 RON.
V.21. Folosirea punctelor de fidelitate nu este conditionata de o valoare minima a comenzii ce urmeaza a fi plasata de consumator.
VI.1. Fiecare Consumator este direct responsabil sa efectueze propria evaluare independenta a Produselor mentionate pe Site din punct de vedere calitativ etc..
VI.2. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru potentiale programe de tip malware care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui Site sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acesta.
VI.3. UNIKA nu este raspunzatoare pentru acoperirea pretentiilor tertilor, de orice natura, care pot rezulta in relatie cu utilizarea, copierea sau falsificarea Site-ului sau a continutului acestuia de catre terte persoane, neautorizate de UNIKA, indiferent daca aceasta a fost informata, a cunoscut sau ar fi trebuit sa cunoasca aceasta posibilitate.
VI.4. Consumatorii inteleg si accepta ca, datorita caracteristicilor specifice Internetului si ale Serviciului, administratorul Site-ului nu poate confirma/ garanta identitatea Utilizatorilor si veridicitatea, corectitudinea, validitatea oricaror informatii sau continut oferite de acestia pe Site. In consecinta, UNIKA nu poate fi trasa la raspundere in niciun mod si in nicio masura cu privire la aceste informatii sau orice alte efecte juridice/ comerciale derivand din utilizarea lor.
VI.5. UNIKA nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental etc.) ce rezulta din folosirea/ incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata pe Site.
VI.6. In cazul in care consideri ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre UNIKA incalca drepturile de copyright sau orice alte drepturi, te rugam sa ne transmiti situatia la adresa de e-mail marketing@unika.com.ro, pentru a efectua verificarile necesare si pentru a remedia eventualele incalcari.
VI.7. Nu iti garantam acces pe Site sau la Serviciu si nu iti conferim, fara acordul UNIKA dreptul de a descarca, de a modifica partial si/ sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, de a exploata orice Continut in orice alta maniera, de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/ sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare.
VI.8. UNIKA nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.
VI.9. UNIKA nu raspunde sub nicio forma pentru orice prejudicii rezultand din achiziitii/ oferte/ promotii/ promovari/ colaborare/ orice alt raport care pot aparea intre tine si oricare alt tert care efectueaza promovare directa/ indirecta prin intermediul Platformei.
VI.10. UNIKA nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
Ø Serviciul va fi potrivit cerintelor Consumatorului.
Ø Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel.
Ø Produsele obtinute vor corespunde cerintelor sau asteptarilor tale subiective a Consumatorului.
Ø Orice efect garantat se poate fi in legatura directa sau indirecta cu produsele comercializate de UNIKA.
VII.1. In calitate de Client al UNIKA, ai dreptul de a fi informat cu privire la reglementarile aplicabile referitoare la incheierea contractelor la distanta intre profesionisti si consumatori in contextul in care apeleaza la serviciile oferite de Vanzator.
VII.2. Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea sau completarea unor acte normative, Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute de dispozitiile acestui act normativ.
VII.3. Clientul are dreptul in acest termen de 14 zile de a notifica in scris Vanzatorul de retragere, pe adresa de e-mail marketing@unika.com.ro sau de a completa Formularul de retur disponibil pe Site, sectiunea „Informatii Cont”, si a-l transmite catre Vanzator. Vanzatorul restituie orice suma primita de la Client, cu exceptia cazului in care acesta a optat pentru alt tip de livrare in afara de cel standard oferit de Vanzator. Rambursarea se realizeaza prin transfer bancar in contul IBAN transmis de catre Client. Rambursarea se realizeaza in urma primirii produselor returnate de catre Client sau a dovezii furnizate de Client de trimitere a produselor.
VII.4. In ceea ce priveste restituirea de catre UNIKA a sumelor achitate de Consumator, in cazul exercitarii dreptului de retur se va rambursa suma integrala achitata de consumator, inclusiv costurile livrarii (taxa de curierat platita de consumator pentru a-i fi livrat produsul), in termen de maximum 14 zile de la data la care acesta informeaza UNIKA despre decizia de retragere din contract (despre retur). Prin exceptie, nu exista in sarcina UNIKA obligatia de a rambursa costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator.
VII.5. Fara a ne trimite formularul de retur completat corespunzator cerintelor aferente, coletul tau nu va fi ridicat de la curier.
VII.6. Coletele sosite la UNIKA cu ramburs nu vor fi ridicate de catre personalul Vanzatorului. Email-ul la care ne poti contacta pentru restul situatiilor (detalii comenzi, detalii expeditii) este
marketing@unika.com.ro.
VII.7. In cazul in care Consumatorul a optat pentru PERSONALIZAREA unui Produs oferit spre vanzare pe Site, acestea nu pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere din contractele incheiate la distanta, conform prevederilor art. 16 din O.U.G. 34/2014:
Art. 16: Exceptari de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:
[...]
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
VII.8. In cazul produselor PERSONALIZATE, conform dispozitiilor legale in materie, sunt exceptate de la retur urmatoarele tipuri de produse:
o produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (produse personalizate).
VII.9. In cazul exercitarii dreptului de retragere pentru produsele nepersonalizate, Clientul este cel care suporta costul transportului aferent operatiunii de retur. Vanzatorul va rambursa in termen de 14 zile pretul aferent achizitiei, la care se adauga costul transportului initial al comenzii.
Vanzatorul suporta costul transportului atunci cand returnarea produsului este determinata de culpa acestuia (cu titlu de exemplu, in cazul produselor cu defect de fabricatie). In acest caz, va invitam sa cititi sectiunea dedicata Garantiilor din prezentul document.
VII.10. Cu toate acestea, dupa expirarea termenului aferent dreptului de retragere din contract, in cazuri exceptionale si strict limitative ca de exemplu: achizitionarea, din eroare, a aceluiasi produs in cantitate dubla/ tripla etc., va trebui sa contactezi Vanzatorul prin e-mail si/ sau telefonic si sa semnalezi problema inregistrata. In acest caz, in situatia in care Vanzatorul va aprecia ca situatia semnalata permite rambursarea sumei achitate pentru produsele identice comandate in alta cantitate decat cea dorita, Vanzatorul va putea returna suma aferenta achizitiei eronate intr-un termen de pana la 14 de zile calendaristice. Pentru eficienta, la momentul semnalarii problemei catre Vanzator vei transmite si contul bancar in care doresti ca suma sa fie returnata.
Returul Produsului pentru neconformitati
VIII.1. Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur in cazul in care Produsul prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate a acestuia apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea acestui termen, Consumatorii nu pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii.
VIII.2. Consumatorul trebuie sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de 15 zile de la data la care acesta a constatat-o.
VIII.3. Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.
VIII.4. Potrivit dispozitiilor legale, Vanzatorul este obligat sa livreze Consumatorului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.
VIII.5. Cerinte subiective de conformitate conf. OUG 140/2021. Pentru a fi in conformitate cu contractul de vanzare, bunurile indeplinesc in special urmatoarele conditii:
a. respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute pe Site;
b. corespund scopului special pentru care Consumatorul le solicita, pe care Consumatorul l-a adus la cunostinta Vanzatorului cel tarziu in momentul incheierii contractului de vanzare si pe care Vanzatorul l-a acceptat;
c. sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, inclusiv de instalare, prevazute pe Site/ in oferta produsului;
d. sunt furnizate cu actualizari.
VIII.6. Cerinte obiective de conformitate conf. OUG 140/2021.Pe langa respectarea cerintelor subiective de conformitate prevazute mai sus, bunurile indeplinesc urmatoarele conditii:
a. corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza in mod normal bunuri de acelasi tip, tinand seama, daca este cazul, de prevederile legale in vigoare, de standarde tehnice sau, in absenta unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduita aplicabile in domeniu si specifice sectorului;
b. dupa caz, poseda calitatea si corespund descrierii unei mostre sau unui model pe care Vanzatorul l-a pus la dispozitia Consumatorului inainte de incheierea contractului;
c. daca este cazul, sunt livrate impreuna cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instructiunile de instalare sau alte instructiuni pe care Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil sa le primeasca; si
d. respecta cantitatea si detin calitatile si alte caracteristici, inclusiv in materie de durabilitate, functionalitate, compatibilitate si securitate, care sunt normale pentru bunurile de acelasi tip si la care Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, avand in vedere natura bunurilor si tinand seama de orice declaratie publica facuta de Vanzator, inclusiv de catre producator mai ales in anunturi publicitare sau pe eticheta. Vanzatorul nu este tinut sa respecte declaratiile publice, in conformitate, in cazul in care acesta demonstreaza cel putin una din urmatoarele situatii:
a. nu cunostea si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratia publica in cauza;
b. pana la momentul incheierii contractului, declaratia publica a fost rectificata in acelasi mod sau intr-un mod similar celui in care a fost facuta; sau
c. decizia de a achizitiona bunurile nu ar fi putut fi influentata de declaratia publica.
Masurile corective in caz de neconformitate
VIII.7. In caz de neconformitate, Consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului.
VIII.8. Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, Consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune Vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:
a. valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea;
b. gravitatea neconformitatii; sau
c. daca masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
VIII.9. Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv cele ref. valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea, respectiv gravitatea neconformitatii.
VIII.10. Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului, fie sa obtina incetarea contractului de vanzare, in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a. Vanzatorul nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau, dupa caz, nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau Vanzatorul a refuzat sa aduca in conformitate bunurile;
b. se constata o neconformitate, in pofida eforturilor Vanzatorului de a o remedia;
c. neconformitatea este de o asemenea gravitate incat justifica o reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata a contractului de vanzare;
d. Vanzatorul a declarat ca nu va aduce bunurile in conformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele cazului.
VIII.11. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine Vanzatorului.
VIII.12. Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.
VIII.13. Dupa expirarea termenului de garantie legala de 2 ani, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii.
Repararea sau inlocuirea bunurilor
VIII.14. Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza cu respectarea urmatoarelor conditii:
a. fara costuri;
b. intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care Vanzatorul a fost informat de catre Consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre Vanzator si Consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii;
c. fara vreun inconvenient semnificativ pentru Consumator, tinand seama de natura bunurilor si de scopul pentru care Consumatorul a solicitat bunurile in cauza.
VIII.15. In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prin repararea sau inlocuirea bunurilor, Consumatorul pune bunurile la dispozitia Vanzatorului.
VIII.16. Vanzatorul preia bunurile inlocuite pe propria cheltuiala.
VIII.17. In cazul in care o reparatie necesita demontarea bunurilor care au fost instalate intr-un mod compatibil cu natura si cu destinatia lor, inainte ca neconformitatea sa fie constatata, sau in cazul in care bunurile respective urmeaza sa fie inlocuite, obligatia de a repara sau inlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme si instalarea bunurilor de inlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontarii si instalarii.
VIII.18. In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, pentru bunurile care inlocuiesc bunurile neconforme, termenul de garantie legala de 2 ani incepe sa curga de la data inlocuirii.
VIII.19. Reducerea de pret este proportionala cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator in comparatie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in conformitate.
VIII.20. Consumatorul isi exercita dreptul de a obtine incetarea contractului de vanzare printr-o declaratie catre Vanzator, prin care isi exprima decizia de a obtine incetarea contractului de vanzare.
VIII.21. In cazul in care neconformitatea se refera doar la unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare si exista un motiv de incetare a contractului de vanzare deoarece bunul este neconform, Consumatorul poate obtine incetarea contractului de vanzare in raport cu bunurile respective, precum si cu orice alte bunuri pe care consumatorul le-a achizitionat impreuna cu bunurile neconforme, in cazul in care Consumatorului nu i se poate pretinde in mod rezonabil sa accepte sa pastreze numai bunurile conforme.
VIII.22. In cazul in care Consumatorul obtine incetarea contractului de vanzare in ansamblul sau sau in raport cu unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare:
a. Consumatorul returneaza vanzatorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urma;
b. Vanzatorul ii ramburseaza Consumatorului pretul platit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de Consumator ca bunurile au fost returnate;
c. Vanzatorul ramburseaza Consumatorului suma de bani in conformitate cu lit. b), folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.
VIII.23. Cheltuielile de returnare aferente Produselor defecte, respectiv Produselor care cad sub incidenta garantiei legale, vor fi suportate de catre Vanzator, urmand a fi rambursate in contul Cumparatorului, dupa receptionarea si verificarea neconformitatii acestora de catre Vanzator.
VIII.24. Perioada de timp stabilita pentru repararea sau inlocuirea Produsului returnat nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Produsul a fost validat cu privire la neconformitati de catre Vanzator.
Informatii necesare pentru returul produselor in caz de neconformitati
VIII.25. Returnarea Produselor se va efectua conform celor de mai jos.
VIII.26. Produsul va fi trimis la adresa transmisa de catre Vanzator prin curier rapid conform informatiilor furnizate in prezentul Document.
VIII.27. Expeditorul raspunde atat cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport, cat si de ambalarea corespunzatoare a coletelor continand Produsele returnate.
VIII.28. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze Produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer etc.).
VIII.29. De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, constituit din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren etc..
IX. Politica de livrare
IX.1. Livrarea produselor comercializate de UNIKA se realizeaza prin intermediul serviciilor de curierat.
IX.2. In vederea livrarii Produselor trebuie sa transmiti date de identificare si de contact reale, corecte, si care sa iti apartina. UNIKA nu este responsabil de orice livrare eronata atunci cand aceasta este cauzata de culpa clientului.
IX.3. In cazul unei erori minore in completarea numarului de telefon, respectiv a adresei de e-mail (o litera gresita, o litera lipsa, o litera/ cifra in plus etc.), te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp la datele de contact disponibile pentru retrimiterea Produselor. Orice intarziere in semnalarea situatiei ante-prezentate duce la inaplicabilitatea prezentei clauze.
IX.4. Livrarea Produselor se va efectua doar dupa confirmarea comenzii de catre UNIKA.
IX.5. Ca regula, livrarea Produselor se va efectua in cel mai scurt timp dupa indeplinirea conditiilor de inregistrare si confirmare a comenzii. In mod exceptional, termenul de livrare nu va depasi o perioada de 15 zile calculat de la data confirmarii electronice a comenzii, in eventualitatea unor erori tehnice sau de sistem. O noua amanare a termenului de livrare va putea opera doar cu acordul scris al Clientului, in caz contrar UNIKA fiind nevoita sa anuleze comanda si sa restituie eventualele sume achitate.
IX.6. Livrarea Produselor comandate se va efectua intr-un termen de 3-4 zile lucratoare dupa indeplinirea formalitatilor necesare conform sectiunii de Comanda, respectiv in functie de stocul Vanzatorului si cerintele de personalizare transmise de client. Termenul de livrare se va transmite odata cu e-mailul de confirmare a comenzii. [G&A5]
IX.7. Comenzile inregistrate de luni pana vineri, dupa ora 18:00, cat si Sambata sau Duminica vor fi procesate in urmatoarea/ prima zi lucratoare.
X. Plata
X.1. Avand in vedere natura si modalitatea de livrare a Produselor, Plata se poate efectua:
a. numerar prin sistem ramburs cu ajutorul serviciilor de curierat cooptate de Vanzator;
b. prin transfer bancar (Ordin de plata) pe baza facturii proforme;
c. online, cu cardul bancar cu ajutorul procesatorului de plati agreat de UNIKA. Pentru platile cu carduri de credit/ debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/ Visa Electron si Mastercard/ Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment.
X.2. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
X.3. In urma plasarii comenzii si ulterior validarii acesteia de catre UNIKA, vom emite si iti vom transmite toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor de tine conform legislatiei in vigoare.
X.4. Clientul are posibilitatea de a opta intre facturarea pe persoana fizica sau pe persoana juridica. Optiunile de facturare sunt disponbiile in sectiunea formularului de comanda de pe Site sau in sectiunea „Contul meu”.
XI.1. Platforma, respectiv tot Continutul, incluzand, dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/ sau continut multimedia prezentate pe Site sunt proprietatea exclusiva a UNIKA, respectiv a colaboratorilor/ partenerilor, dupa caz.
XI.2. Orice element de pe Site poate fi urmat de titlul de proprietate original si/ sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului Continut, pentru care Vanzatorul detine licenta de utilizare si/ sau publicare, daca este cazul.
XI.3. UNIKA/ colaboratorii/ partenerii beneficiaza de toate drepturile de drepturile de proprietate intelectuala, indiferent de natura lor (drepturi de autor si drepturi conexe sau drepturi de proprietate industriala).
XI.4. Fara acordul expres al UNIKA, precizam ca nu iti este permisa:
Ø copierea;
Ø distribuirea;
Ø publicarea;
Ø transferul;
Ø modificarea si/ sau alterarea;
Ø utilizarea;
Ø expunerea si/sau includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat UNIKA;
Ø indepartarea insemnelor care semnifica dreptul nostru de autor asupra oricaror elementele ale Platformei;
Ø participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului.
XI.5. Orice Continut la care ai si/ sau obtii acces prin orice mijloc se afla sub incidenta Documentului in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre tine si UNIKA.
XI.6. In cazul in care iti este conferit dreptul de a utiliza un anumit Continut, sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, acest drept se extinde exclusiv numai asupra acelui Continut, in limitele si pe perioada prevazuta in acordul respectiv.
XI.7. Niciun Continut transmis catre tine, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit prin accesare, vizitare si/ sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea UNIKA si/sau al angajatului/ colaboratorului nostru care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul Continut.
XI.8. Denumirea ,,UNIKA’’, logo-urile si simbolurile asociate ei, precum si combinatii ale acestora cu orice cuvant, simbol grafic sau sub orice alta forma, folosite in Site, sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului. Ele nu pot fi in niciun mod utilizate de terti fara acordul nostru prealabil scris.
XI.9. Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
XI.10. Consumatorul raspunde pentru orice daune intelectuale produse Site-ului, Continutului, sau oricarui tert cu care UNIKA are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare
XI.11. In cazul putin probabil in care o restrictie care rezulta din incalcarea oricarui drept al unui tert, in special a drepturilor de proprietate intelectuala, impiedica sau limiteaza utilizarea Site-ului, ai dreptul la furnizarea Serviciului/ Continutul conform prezentului Document si a dispozitiilor legale in materie.
XI.12. Produsele achizitionate prin intermediul Site-ului sunt destinate exclusiv uzului tau personal. Prin achizionarea produselor, UNIKA nu transfera niciun drept de proprietate, acesta apartinandu-ne in mod exclusiv, respectiv partenerului/ colaboratorului indicat, iar tu vei beneficia de o licenta neexclusiva.
XI.13. Cu respectarea celor mentionate mai sus, ai posibilitatea de a informa terte persoane (de exemplu prin e-mail, Facebook etc.) cu privire la Ofertele puse la dispozitie de UNIKA prin intermediul Site-ului.
XII.1. UNIKA nu iti va solicita prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/ telefonic/ SMS) informatii referitoare la date confidentiale.
XII.2. Credentialele de acces aferente contului utilzatorului sunt personale si nu vor fi comunicate niciunui alt tert.
XII.3. Iti asumi intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor tale confidentiale.
XII.4. Ne declinam orice responsabilitate in eventualitatea sau producerea unui prejudiciu sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/ reprezinta interesele UNIKA. In aceste situatii, te rugam sa ne informezi in cel mai scurt timp asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
XII.5. UNIKA nu promoveaza SPAM-ul.
XII.6. Comunicarile realizate de UNIKA prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail/SMS) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.
XII.7. Vor fi considerate tentative de frauda/ frauda, urmatoarele tipuri de actiuni:
o de a altera sau modifica continutul Site-ului sau Continutul expediat prin orice metoda de catre UNIKA catre orice Client;
o de a afecta performantele serverului/ serverelor pe care ruleaza Site-ul;
o de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre UNIKA catre un Client atunci cand nu esti destinatarul legitim al Continutului.
XII.8. UNIKA isi rezerva dreptul de a face uz de toate mijloacele legale disponibile in eventualizatea incalcarii drepturilor si intereselor legitime ale acesteia.
XIII.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui Contract nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
XIII.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat/a sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
XIII.3. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
XIII.4. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.
XIV.1. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea, vizualizarea Site-ului, respectiv plasarea unei Comenzi implica accordul tau expres la prezentele Termeni si Conditii, in afara situatiei in care intre UNIKA si tine exista conditii de folosire distinct formulate.
XIV.2. Contractul se considera incheiat in Romania si este guvernat de dispozitiile legale aplicabile pe teritoriul Romaniei.
XIV.3. Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditi. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta potrivit legii.
XIV.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
XIV.5. Prezentul Document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
XV.1. Ne rezervam dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi continute in Document, precum si orice modificari ale Site-ului/ structurii acestuia/ Continutului, fara a te notifica in prealabil.
XV.2. UNIKA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc. care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.
XV.3. Ne rezervam dreptul a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.